Thursday, August 1, 2013

Başlarken

Eğitim alanına ilgi duyan biri olarak bu alanda yapacak çok şey var diye görüyorum. Nasıl web teknolojilerinde web 2.0 ile bir paradigma değişimi yaşandı çünkü teknoloji buna hazırdı, sadece zihinlerde bu değişimi yapmak gerekiyordu, aynen onun gibi eğitim alanında da pek çok güzel şey zaten var ve bunlar zihinlerde yer etmeli ve hayat bulmalı. Bu grupla, zaten var olan ve sizlerde saklı bulunan bilgi ve tercrüebleri açığa çıkarmak ve eğitim alanında iyileştirmeler yapılmasını istiyorum.

Geçmişe baktığımda okul hayatında zayi olan çok şey görüyorum. Bunların ilaçları elimizde ve kullanılmayı bekliyor. Tek başıma değil ama Bu grupla bunu başarmayı istiyorum.. 

Bunun bizlerin sorumluluğu olduğunu düşünüyorum..

Tuzu olan veya yemek yemek isteyen buyursun...

No comments:

Post a Comment